Barbara

facilitator missie visie strategie marketing en communicatie

Barbara leidt brainstormsessies op het gebied van (marketing)communicatie, product- en conceptontwikkeling en visie / missie.
Inspiratie, energie én focus. Dat zijn de kernwoorden die Barbara’s aanpak karakteriseren.

Inspiratie ontstaat door in de brainstormsessie in te leven in de belevingswereld van de doelgroep (consumenten en b-to-b), door elkaars expertises te benutten en door feeling te hebben met maatschappelijke trends en ontwikkelingen.

Energie ontstaat door de verschillende werkvormen en door de gecreëerde veiligheid om te brainstormen zonder grenzen. Even helemaal out-of-the-box. Als bij-effect hebben de brainstormsessies van Barbara vaak een positief invloed op teambuilding.

En dan de focus, het wordt zo vaak vergeten. Brainstormen is vaak inspirerend, maar het moet wel wat opleveren. Barbara werkt daarom altijd toe naar concrete output. Deze combinatie van abstract en concreet, maakt dat de deelnemers vaak extra geïnspireerd én gemotiveerd aan de slag gaan met de resultaten.

De afgelopen 16 jaar werkte Barbara onder andere voor:
Albert Heijn, De Nederlandsche Bank, Shell, ONVZ zorgverzekeringen, Ministerie van Veiligheid en Justitie, Kansfonds, Ditzo, Liander, Nyenrode Business University, Nibud, BeFrank, Rijkwaterstaat en vele anderen.

Wil je graag in contact komen vul de onderstaande gegevens in:

CONTACTGEGEVENS

BRAINSTORMSESSIE

Terug naar de lijst met Brainstormers

AlleBrainstormers.nl
013-5914413
info@AlleBrainstormers.nl